Кількість звернень, що надійшли до Департаменту охорони здоров’я через виконавчі органи влади вищого рівня

Період

Всього

звернень

МОЗ АПУ ВРУ

Народні

депутати

КМУ
За 2018 рік 743 58 13 10 42 9
За 2019 рік 690 49 16 5 48 6

Мають місце повторні — 82, дублетні – 53 та неодноразові звернення –44 звернення.

Показники звернень громадян із розрахунку на 10 тисяч населення вказують на те, що найбільша кількість звернень за перший квартал 2019 року надійшла до Департаменту охорони здоров’я від жителів наступних регіонів: Миргородський, Зіньківський, Новосанжарський, Решетилівський райони та м. Полтава.

Найменша кількість звернень за перший квартал 2019 року із розрахунку на 10 тисяч населення надійшла з м. Горішні плавні, Котелевського, Кременчуцького, Карлівського та Лубенського районів. За перший квартал 2019 року у порівнянні з відповідним періодом 2018 року значно зменшилась кількість звернень по Диканському, Котелевському, Оржицькому, Лубенському та Пирятинському районах.

Провідне місце займають звернення про надання медичної допомоги — 174 (25,22%), забезпечення ліками та виробами медичного призначення — 121 (17,39%), про незадовільне медичне обслуговування та неправильні дії медичних працівників у закладах охорони здоров’я — 128 (18,55%), щодо освідчень обласних медико-соціальних експертних комісій — 62 (4,64%).

Позитивну оцінку роботи працівників охорони здоров’я заявники висловили у 11-и подяках.

За видами звернення громадян розподіляються:

  • заяви (клопотання) — 447;
  • скарги -243;
  • пропозиція — 0.

Хід вирішення звернень:

— 11,88% звернень від загальної кількості розглянутих вирішено позитивно;

— 6,95 % — відмовлено;

— 81, 17 % — надано аргументовані відповіді.